U petak 24.08.2018. godine u prostorijama Općine Budinščina, načelnik Radovan Hercigonja i direktor tvrtke KOLEDIĆ PROJEKT d.o.o. iz Budinščine Ivica Koledić potpisali su Ugovor o izvođenju radova na uređenju parkirališta i okoliša postojećih građevina u centru Budinščine (prostor između pošte i stambene zgrade 8b). Ugovor je potpisan na iznos od 578.502,02 kune s PDV-om.
Krajem prošle godine Općina Budinščina pripremila je projekte s kojima su bili upoznati i stanari stambene zgrade te su iste i podržali. Ishođena je sva potrebna dokumentacija za navedene radove i početkom 2018. godine izvršena je prijava na Javni poziv za sufinanciranje projekata gradova i općina za poticanje razvoja komunalnog gospodarstva i ujednačavanje komunalnog standarda u 2018. godini, kojeg je objavilo Ministarstvo graditeljstva i prostornoga uređenja. Projekt je pozitivno ocijenjen i Općini Budinščina je za tu namjenu dodijeljeno 225.000,00 kuna, a ostatak sredstava teretit će Općinski proračun.
Nakon toga Općina je krenula u postupak provedbe javne nabave. Budući da na prvi poziv za dostavu ponuda nije pristigla ni jedna ponuda, postupak je ponovljen. U drugom postupku pristigle su dvije ponude i to ponuda tvrtke Koledić Projekt d.o.o. iz Budinščine i ponuda tvrtke GRAĐPROM d.o.o. iz Svetog Ivana Zeline. Povoljnija ponuda bila je ponuda tvrtke Koledić Projekt d.o.o. iz Budinščine s kojom je načelnik potpisao ugovor kako bi se radovi mogli izvesti dok traje lijepo vrijeme. Nadzor nad izvođenjem radova obavljat će tvrtka JAM-ING iz Zlatara.
„Cilj projekta je poboljšanje komunalne i prometne infrastrukture, a projektom će se kvalitetno riješiti razina komunalnih usluga vezanih uz parkiranje vozila u centru Budinščine, uređenje pješačke staze, rezervirat će se parkiranje za osobe s posebnim potrebama, a potom slijedi hortikulturno uređenje”, istaknuo je načelnik Radovan Hercigonja koji ujedno moli građane i stanare stambene zgrade za strpljenje tijekom izvođenja radova.